På trods af et nyt visuelt udtryk repræsenterer Kalmar stadig effektivitet, ekspertise og grøn energi. Deres nye brandidentitet er ikke alene med til at omfavne dette, men står samtidig som startskuddet til en spændende rejse som selvstændig virksomhed.
Det nye visuelle udtryk er designet til at udstråle innovation og nytænkning inden for elektrificering og grøn omstilling. Med deres nye brand promise, Make every move count, understreges den store værdi, som Kalmar stræber efter at tilfører både kunder, samarbejdspartnere og ansatte.
Hos ProTruck er vi eksklusive Kalmar forhandler i Danmark. Som værdifulde samarbejdspartnere ville vi hos ProTruck selvfølgelig være med til at markere denne milepæl. Det nye Kalmar-logo blev derfor på kreativ vis afsløret for medarbejderne i alle tre afdelinger på en kage til stor begejstring for alle.
Make every move count.
ProTruck har været på en enestående vækstrejse og er i dag én af Danmarks største leverandører af gaffeltrucks, terminaltraktorer, reachstackers og øvrige logistikløsninger med en årlig omsætning på over 400 mio. kr.
Denne markedsposition er opnået på bare ti år siden starten i 2011. Nøglefaktorerne har været en kombination af de helt rigtige medarbejdere og en konstant indsats på høj kvalitet i både produkter og service.
I dag er vi 100+ dedikerede medarbejdere, der hver dag arbejder for at skabe værdi for vores kunder.
Grundlagt | 2012 |
Antal medarbejdere | +100 |
Regionale værksteder | 6 |
Udekørende serviceteknikere | +35 |
Årlig omsætning | Over 400 mio DKK |
Areal | +14.000 m2 faciliteter |